Monday, October 5, 2009

My Family..Love Forever




















Berjauhan dari keluarga membuatkan rasa rindu selalu bertandang.Inilah nikmatnya hidup di kejauhan terasing dari keluarga terchenta..huhu.Sesekali menjenguk kampung halaman menguatkan talian persaudaraan dan rasa kasih sayang semakin menebal walaupun mungkin sebelum ini ada perselisihan faham.Kepada mak,ku pohon keampunan jikalau aku pernah membuatkan hati mak terluka.Aku berjanji akan menjadi seorang anak yg baik dan solehah,aku sayang sgt mak dunia akhirat.Untuk adikku Faizal,tahniah menjadi seorang suami dan juga ayah.Jalankanlah tanggungjawab sebagai seorang suami yg soleh terhadap isteri dan juga anak,Muzaffar Danish.Dengan adanya Danish,sahlah aku bergelar mak cik muda..huhu.Rasa janggal pon ada dapat anak buah yg pertama dalam usia muda.heee;p Juga untuk adik bongsuku Shima,semoga menjadi anak yg solehah dan adik yg baik.Kepada Shalin,jadilah isteri yg baik kepada suami.Jaga adik aku tu baik2..hehe.




Gambar2 ni diambil time majlis aqiqah anak buah aku,Danish.Masa ni umur dia baru 2 bulan.Kiranya dia ni jadi anak buah kesayangan ambo ler..Comel sgt ,geram dgn pipinya yg montel dan gebu.Rasa nak cubit2 jer..huhu.Aku rasa anak buah aku ni ada iras2 muka aku kot..tang pipi..hahaha;p Kenangan bersama keluarga semasa convocation UIA 2008.Terima kasih kepada mak yang bersusah payah mendidikku hingga aku ke menara gading, yg sebelum ini selalu memarahiku dikala aku malas mengulang kaji pelajaran dan malas untuk ke sekolah.Tetapi berkat nasihat dan restu darinya,akhirnya aku berjaya menggenggam segulung ijazah yang diimpikan oleh setiap pelajar.Tidak lupa juga kepada insan yg teristimewa dalam hidupku yg x jemu2 memberi nasihat kepadaku dan berada disisiku di waktu susah dan senang.Jasamu x mampu ku balas,budi mu setinggi gunung x mampu ku galas dan pengorbananmu terhadapku akan kukenang sampai bila2.Semoga Tuhan merahmati hidup kita dan cepat2 la menjadi ahli keluargaku.Welcome to Kadir's family..

0 comments:

Template by:
Free Blog Templates